Bugünkü Siz yerine gelecekteki Siz ve " Şimdi "nin Gücü

Şimdi'nin Gücünü Keşfet



  "Her şeye yeniden başlamam gerekse nelere önceliğim olacak 10 şeyden biri; şimdiki ben yerine gelecekte olmak istediğim beni ciddiye alırdım " diyor Jim Dornan . Kendisi küresel bir iş adamı ve binlerce girişimciye yardımcı olmuş bir vizyoner. 

İnsanlar, sahip olduklarını sandıkları şeylere o kadar tutku ile bağlılar ki hayatlarını tek düze yaşamak zorunda kaldıklarının farkında değiller. Sosyal konumları, mevkileri, şirket arabaları, telefonları, dizüstü bilgisayarları hatta takım elbiseleri.. 


Asıl amacım bir şeyleri fark etmenize vesile olabilmek; O da şu : Bu gün nerede olduğunuzun hiç bir önemi yok. Hayatınızın nereye gittiğini ve gittikçe neye benzediğini biliyor musunuz?


Birçoğumuz bu günü gereğinden fazla önemseyerek geleceği bizi ihmal ediyoruz. Bu konuyu "Dondurma mı? Pırasa mı?" başlıklı yazımda daha detaylı vurgulamıştım. 

Bu ihmalkarlığı nasıl mı yapıyoruz? 

Basit iki nedeni ben buldum; Siz de diğerlerini keşfedince haber verin. Birincisi sahip olduğumuzu sanmamız. Yani modern köleliğimizin bağımlılığını arttırıcı takı ve aksesuarların emanet olduğunu unutmamız. Hiç lazım değilken yarattığımız bağımlılıkların kölesi oluyoruz. Şirket arabası, şirket telefonu, şirket bilgisayarı, eğitim gezileri ve saire. İkincisi de; bu günü yarından daha çok önemsiyor olmamız. Aslında hepimizin ihtiyacı olan Yarın. Çünkü "bu gün, geçmişte çok şey beklediğimiz bir gelecekti" der Nicole Cary 

Durun ve düşünün. Elimizde sadece şimdi var. Gelecek "şimdi"de oluşuyor. Şimdi verdiğimiz bir karar ile şimdi attığımız bir adım bizi hedeflerimize ulaştırıyor. Belki de hiç olmak istemediğimiz bir yere götürüyor. 

Gözlerinizi kapatın. Kalbinizin sesini dinleyin. Doğru yerde misiniz? Birlikte olduğunuz insanlar doğru kişiler mi? Cevabı kalbiniz verecek. Beyniniz değil.

Tutkuyla yaşayın .. 

Yorumlar